0

سبد خرید شما خالی است.

0

برای مشاهده لیست وارد شوید...

مشاهده محصولات فروشگاه

آلفا تست چیست ؟

آلفا تست به عنوان بزرگترین موسسه تهیه کننده و منتشر کننده منابع آموزشی آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های معتبر ایتالیا دیگر در ایران و سایر نقاط جهان فقط به عنوان یک انتشارات شناخته نمی‌شود؛ بلکه به منزله تنها پلی است که علاقه‌مندان به تحصیل و زندگی در ایتالیا می‌توانند از طریق آن، شانس موفقیت خود در ورود به دانشگاه‌های معتبر ایتالیا – چه به زبان ایتالیایی و چه به زبان انگلیسی – را افزایش دهند.

قدمت 30 ساله این موسسه در دنیا باعث شده است تا اتکا به منابع آموزشی آن با اطمینان کامل از سوی متقاضیان آلفا تست صورت گیرد.

برگزاری دوره های آمادگی آلفا تست در ایران سابقه طولانی ندارد ولی از بدو گرایش زبان آموزان متقاضی تحصیل در ایتالیا به آلفا تست، موسسه برنا بسترهای لازم را برای برگزاری این دوره‌ها در رشته‌های مختلف فراهم آورد.

یازدهمین دوره‌های آمادگی آزمون  TOLC-MED  در برناآلفا تست چیست

به لطف خدا امسال نیز یازدهمین دوره‌های آمادگی آزمون  TOLC-MED با عنوان « دوره آمادگی آلفا تست 2022 » برای رشته‌های مختلف پزشکی، مهندسی، معماری و هنر به زبان ایتالیایی و زبان انگلیسی برای متقاضیان دوره‌های IMAT در موسسه برنا برگزار خواهد شد.

مطابق سالیان گذشته در برگزاری این دوره‌ها از اساتید برجسته و باسابقه این حوزه استفاده خواهد شد که علاوه بر آشنایی و تسلط کامل به زبان ایتالیایی و شناخت کشور ایتالیا، دوره‌های بسیار زیادی را به تدریس منابع آموزشی آلفا تست پرداخته‌اند.

علاوه بر این جدیدترین منبع آموزشی برای دوره‌های آمادگی آزمون  TOLC-MED   و IMAT نیز در موسسه برنا موجود می‌باشد که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آن به موسسه برنا مراجعه نمایند.

دروس ریاضی فیزیک، عمومی، شیمی، زیست شناسی و فنی مهندسی از جمله دروسی است که در این دوره تدریس خواهد شد.

علاقه مندان به ثبت نام در دوره‌های آمادگی آزمون  TOLC-MED  می‌توانند از تاریخ 15 دی ماه 1402 با حضور در موسسه برنا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. تاریخ شروع دوره نیز از ابتدای بهمن ماه 1402 خواهد بود.

0