0

سبد خرید شما خالی است.

0

برای مشاهده لیست وارد شوید...

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در ایتالیا – بخش اول

دسته بندی ها : تحصیل در ایتالیا 6 شهریور 1398 آلفا تست
بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل پزشکی در ایتالیا

به طور قطع در دنیا، دانشگاه های فراوانی برای تحصیل پزشکی وجود دارند که اعتبار بالایی برای تحصیل در این حیطه دارند. با این حال به دلیل آنگه جاذبه های تحصیل در ایتالیا به دلیل ارزانی، بورس های کمک هزینه تحصیلی و نزدیکی فرهنگی برای علاقه مندان تحصیل در ایتالیا فراوان هستند، علاقه مندان به تحصیل پزشکی نیز، به ایتالیا به عنوان یکی از گزینه ها، نگاه ویژه ای دارند.

اما شرایط ذکر شده تنها مزایای تحصیل پزشکی در ایتالیا نیستند. بدون شک در تحصیل و صرف هزینه، باید نگاهی جدی به اعتبار دانشگاه محل تحصیل نیز داشت و از این حیث برخی از معتبرترین دانشگاه های پزشکی بالینی دنیا، در کشور ایتالیا هستند. ما در این مطلب به معرفی 10 مورد از دانشگاه های برتر ایتالیا برای تحصیل پزشکی پرداخته ایم. این دانشگاه ها، برای تحصیل پزشکی حتی در سطح بین المللی نیز انتخاب های مناسبی هستند.

معرفی 10 دانشگاه برای تحصیل پزشکی بالینی در ایتالیا

بهترین دانشگاه های پزشکی بالینی قدرت و کیفیت خود را در تولید تحقیقات مرتبط با انواع مباحث پزشکی و زیست پزشکی نشان می دهند. این موارد شامل بی حسی ، قلب و عروق ، پزشکی عمومی و داخلی ، دستگاه گوارش ، زنان و زایمان ، چشم ، رادیولوژی و جراحی است. این دانشگاه ها بر اساس شهرت و تحقیقات انجام شده در این زمینه ، برترین دانشگاه های ایتالیا برای پزشکی بالینی هستند.

Address

Via Festa del Perdono 7

Milan, 20122

Italy

Website

www.unimi.it

1. دانشگاه میلان (Università degli studi di milano)

دانشگاه میلان یک مؤسسه عمومی است که در سال 1924 تأسیس شده است. پردیس اصلی دانشگاه ایتالیا در یک مجموعه تاریخی به نام Ca ‘Granda در مرکز شهر میلان واقع شده است. امکانات اضافی در محله دانشگاه یا Città Studi و در چند مکان دیگر در داخل و خارج از میلان قرار دارد. هزینه های شهریه برای دانشجویان ایتالیایی و بین المللی یکسان است اما بر اساس رشته تحصیلی متفاوت است. مقدار محدودی خوابگاه دانشجویی دانشگاه برای دانشجویانی که از خارج از منطقه میلان آمده اند در دسترس است.

Address

Via Zamboni, 33

Bologna, 40126

Italy

Website

www.unibo.it

2. دانشگاه بولونیا (Università di Bologna)

دانشگاه بولونیا یک موسسه دولتی است که ریشه های آن به 1088 باز می گردد. در یک سال اخیر ، حدود 85000 دانشجو در دانشگاه ایتالیا شرکت کردند و تقریباً هفت درصد از از این دانشجویان بین المللی بودند. این مؤسسه دارای پنج دانشگاه است که در بولونیا ، چزنا ، Forlì ، راونا و ریمینی واقع شده است. پردیس اصلی دانشگاه در بولونیا است. حدود سه چهارم دانشجویان در آنجا تحصیل می کند. این دانشگاه همچنین یک شعبه در بوینوس آیرس آرژانتین دارد. هزینه های شهریه براساس موضوع متفاوت است و برای دانشجویان بین المللی بالاتر نیست. مسکن دانشجویی ، که یک سازمان خارج از دانشگاه آن را اداره می کند ، در دسترس است.

Address

Via Verdi, 8

Turin, 10124

Italy

Website

www.unito.it

3. دانشگاه تورین (Università di Torino)

دانشگاه تورین ، که گاهی اوقات یونیتو نیز نامیده می شود ، یک موسسه دولتی است که در سال 1404 تأسیس شده است. این شهر در تورین ، ایتالیا ، که میزبان بازی های المپیک زمستانی 2006 بود ، واقع شده است. تورین در منطقه Piedmont در شمال غربی ایتالیا و تقریباً 90 مایلی جنوب غربی میلان واقع شده است. این دانشگاه دارای هفت پردیس است که پنج مورد از آنها در مرکز شهر واقع شده اند. دو پردیس دیگر در حومه شهر هستند. شهریه در دانشگاه برای دانشجویان ایتالیایی و بین المللی هزینه یکسانی دارد. EDISU Piedmont، یک سازمان عمومی، مسکن دانشگاه را اداره می کند ، که هم برای دانشجویان مقطع کارشناسی و هم برای کارشناسی ارشد در دسترس است.

Address

Via 8 Febbraio, 2

Padua, 35122

Italy

Website

www.unipd.it

4. دانشگاه پادوا (Università di padova)

دانشگاه پادوا یک مؤسسه دولتی است که در سال 1222 تأسیس شده است. این دانشگاه در شهر پادوا ، در شمال شرقی ایتالیا واقع شده است و تقریباً در 25 مایلی غرب ونیز واقع شده است. در یک سال اخیر ، حدود 60،000 دانشجو به این دانشگاه مراجعه کرده اند. زبان اصلی آموزش در این موسسه ایتالیایی است، اما برای برخی مدارک- بیشتر در سطح فارغ التحصیلان – به زبان انگلیسی تدریس می شوند. شهریه برای دانشجویان ایتالیایی و بین المللی یکسان است و مسکن برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق سازمان ESU di Padova در دسترس است.

Address

Piazzale Aldo Moro 5

Rome, 00185

Italy

Website

www.uniroma1.it

5. دانشگاه ساپینتزا رم (Sapienza Università di Roma)

دانشگاه ساپینتزا رم یک موسسه عمومی است که در سال 1303 توسط پاپ بنیفیس هشتم تاسیس شد. دانشگاه ایتالیا در ابتدا Studium Urbis نامیده می شد اما در سال 1660 به نام Sapienza معروف شد. پردیس اصلی آن با نام Città Universitaria در نزدیکی مرکز شهر رم واقع شده است. این موسسه همچنین در بخش های مختلف رم و منطقه لاتزیو دارای امکاناتی است. در یک سال اخیر بیش از 110،000 دانشجو در دانشگاه ساپینتزا حضور داشتند. هزینه شهریه با توجه به موضوع آکادمیک متفاوت است ، و تعدادی مسکن دانشجویی وابسته به دانشگاه نیز هر ساله در دسترس می باشد.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :
    0